Opera Krakowska zatrudni zastępcę głównego księgowego
Opera Krakowska zatrudni zastępcę głównego księgowego
2. Nabór prowadzony będzie do dnia 26 kwietnia 2023 roku do godz.: 12:00.
3. Wymagania stanowiskowe:
Stanowisko: zastępca głównego księgowego;
Wymiar: 1/1 etatu;
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie zadań komórki organizacyjnej, do których należy w szczególności:
- prowadzenie ewidencji księgowej;
- nadzór nad prawidłowym naliczaniem i regulowaniem zobowiązań podatkowych;
- nadzór nad ewidencją księgową składników majątkowych jednostki, inwentaryzacją oraz amortyzacją;
- prowadzenie rozliczeń zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie rozliczeń projektów finansowanych ze środków zewnętrznych;
- sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów;
- nadzorowanie pracy podległych pracowników i ich efektów;
- analiza i kontrola wykonania budżetu;
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych, dokumentów i pism;
- Zastępowanie głównego księgowego w zakresie:
- prowadzenia rachunkowości jednostki;
- wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
- dokonywania wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Nabór - wymagania obowiązkowe:
- Minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat pracy na stanowisku Głównego Księgowego, Zastępcy Głównego Księgowego lub Kierownika Działu Finansowego, mile widziane w instytucji kultury;
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość);
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, rachunkowości, prawa zamówień publicznych, ustaw podatkowych;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Praktyczna znajomość programu finansowo-księgowego oraz pakietu MS Office (szczególnie Excel);
Nabór - wymagania fakultatywne, preferowane:
- Doświadczenie nabyte w pracy w instytucji z sektora kultury;
- Znajomość organizacji pracy instytucji kultury;
- Znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządowych instytucji kultury.
- Umiejętność analitycznego myślenia;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Komunikatywność;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
4. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (bez potrzeby składania odręcznych podpisów):
- CV;
- Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
5. Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 26 kwietnia 2023 roku do godz. 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.