Cookies Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Repertuar RepertuarEN

Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista

Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista

Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista.
1.Zakres obowiązków: 
sprawowanie stałej opieki nad zasobem archiwum zakładowego (w tym jego ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą oraz ochrona danych w nim zawartych); koordynowanie i bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwej rejestracji spraw i prowadzenia akt spraw oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie; pełnienie obowiązków koordynatora czynności kancelaryjnych; gromadzenie wraz z przygotowywaniem właściwych opisów, klasyfikowanie, zabezpieczanie, odpowiednie ewidencjonowanie, brakowanie, przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Narodowego, udostępnianie dokumentacji; digitalizacja zbiorów, odszukiwanie potrzebnych źródeł i akt, uzgadnianie sposobu przechowywania dokumentów; analiza i ocena akt pod kątem zdatności do użytku; przekwalifikowywanie dokumentacji; opracowywanie pism i dokumentów.

2.Wymagania od kandydata:
  1. wykształcenie (preferowane wyższe) potwierdzające dysponowanie kompetencjami zgodnymi z profilem stanowiska;
  2. ukończony kierunek studiów o profilu archiwistycznym bądź kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;
  3. doświadczenie w pracy na stanowisku archiwisty;
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner;
  5. dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemu EZD;
  6. korzystanie z pełni praw publicznych.

3.Wymagane dokumenty w naborze:
  1. CV;
  2. Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
  4. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

4.Udział w naborze:
wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 1 października 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.

5.Klauzule informacyjne:
  1. RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
  2. Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.