Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: archiwista.
1.Zakres obowiązków:
sprawowanie stałej opieki nad zasobem archiwum zakładowego (w tym jego ochrona przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą oraz ochrona danych w nim zawartych); koordynowanie i bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwej rejestracji spraw i prowadzenia akt spraw oraz prowadzenie instruktaży w tym zakresie; pełnienie obowiązków koordynatora czynności kancelaryjnych; gromadzenie wraz z przygotowywaniem właściwych opisów, klasyfikowanie, zabezpieczanie, odpowiednie ewidencjonowanie, brakowanie, przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Narodowego, udostępnianie dokumentacji; digitalizacja zbiorów, odszukiwanie potrzebnych źródeł i akt, uzgadnianie sposobu przechowywania dokumentów; analiza i ocena akt pod kątem zdatności do użytku; przekwalifikowywanie dokumentacji; opracowywanie pism i dokumentów.
2.Wymagania od kandydata:
- wykształcenie (preferowane wyższe) potwierdzające dysponowanie kompetencjami zgodnymi z profilem stanowiska;
- ukończony kierunek studiów o profilu archiwistycznym bądź kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;
- doświadczenie w pracy na stanowisku archiwisty;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z wykorzystaniem systemu EZD;
- korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Wymagane dokumenty w naborze:
- CV;
- Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 1 października 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5.Klauzule informacyjne:
- RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
- Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.