Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: koordynator pracy zespołów artystycznych, bibliotekarz.
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: koordynator pracy zespołów artystycznych, bibliotekarz.
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: koordynator pracy zespołów artystycznych, bibliotekarz.
1. Zakres obowiązków:
1) opracowywanie i udostępnianie planów pracy dla zespołów artystycznych w tym pracowników sekcji artystycznej, komunikatów, w tym repertuarowych; dokonywanie kontroli zgodności z planem pracy dokumentacji potwierdzającej udział pracowników artystycznych w próbach i wydarzeniach przygotowywanej przez pracowników pełniących bezpośredni nadzór w czasie prób i spektakli; koordynowanie dostępności pomieszczeń przeznaczonych na próby; dokonywanie bieżących aktualizacji w harmonogramach pracy i planach repertuarowych oraz informowanie o tym wszystkich zaangażowanych osób; sporządzanie dokumentacji do wypłat; prowadzenie bazy danych gościnnych artystów i dyrygentów, opracowywanie danych do umów oraz inicjowanie obiegu umów w systemie informatycznym; koordynowanie poprawności realizacji umów zawieranych z zewnętrznymi artystami; zapewnienie nabycia przez Instytucję praw do utworów chronionych;
2)prowadzenie biblioteki Opery, w tym zamawianie, kompletowanie, przechowywanie i ewidencjonowanie zbiorów; prowadzenie ewidencji, przygotowywanie i wydawanie oraz kontrola wypożyczeń i zwrotów materiałów nutowych i tekstowych udostępnianych pracownikom artystycznym, realizatorom oraz bibliotekarzom zespołów artystycznych, w celu realizacji prób, koncertów, spektakli; udostępnianie pracownikom kopii spektakli w celu przygotowania roli; dbanie o stan techniczny gromadzonych zbiorów; współpraca z Działem Zbiorów Nutowych oraz Biblioteką Materiałów Orkiestrowych w zakresie wypożyczeń partytur, wyciągów fortepianowych, głosów orkiestrowych, chóralnych oraz librett polskich i zagranicznych utworów na potrzeby Instytucji, w tym sporządzanie raportu końcowego - rozliczenia sezonowego wypożyczeń i zwrotów; zapewnienie nabycia przez Instytucję praw do utworów chronionych; opracowywanie danych do umów oraz inicjowanie obiegu umów w systemie informatycznym.
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie muzyczne (preferowane wyższe) potwierdzające dysponowanie kompetencjami zgodnymi z profilem stanowiska;
2) umiejętności organizacyjne, kreatywność i dynamizm w działaniu; umiejętność współpracy z zespołem;
3) doświadczenie w pracy w instytucjach kultury; znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu komunikatywnym;
4) korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4. Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 11 sierpnia 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5. Kluauzula informacyjna RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych:https://www.operakrakowska.pl/rodo
1) opracowywanie i udostępnianie planów pracy dla zespołów artystycznych w tym pracowników sekcji artystycznej, komunikatów, w tym repertuarowych; dokonywanie kontroli zgodności z planem pracy dokumentacji potwierdzającej udział pracowników artystycznych w próbach i wydarzeniach przygotowywanej przez pracowników pełniących bezpośredni nadzór w czasie prób i spektakli; koordynowanie dostępności pomieszczeń przeznaczonych na próby; dokonywanie bieżących aktualizacji w harmonogramach pracy i planach repertuarowych oraz informowanie o tym wszystkich zaangażowanych osób; sporządzanie dokumentacji do wypłat; prowadzenie bazy danych gościnnych artystów i dyrygentów, opracowywanie danych do umów oraz inicjowanie obiegu umów w systemie informatycznym; koordynowanie poprawności realizacji umów zawieranych z zewnętrznymi artystami; zapewnienie nabycia przez Instytucję praw do utworów chronionych;
2)prowadzenie biblioteki Opery, w tym zamawianie, kompletowanie, przechowywanie i ewidencjonowanie zbiorów; prowadzenie ewidencji, przygotowywanie i wydawanie oraz kontrola wypożyczeń i zwrotów materiałów nutowych i tekstowych udostępnianych pracownikom artystycznym, realizatorom oraz bibliotekarzom zespołów artystycznych, w celu realizacji prób, koncertów, spektakli; udostępnianie pracownikom kopii spektakli w celu przygotowania roli; dbanie o stan techniczny gromadzonych zbiorów; współpraca z Działem Zbiorów Nutowych oraz Biblioteką Materiałów Orkiestrowych w zakresie wypożyczeń partytur, wyciągów fortepianowych, głosów orkiestrowych, chóralnych oraz librett polskich i zagranicznych utworów na potrzeby Instytucji, w tym sporządzanie raportu końcowego - rozliczenia sezonowego wypożyczeń i zwrotów; zapewnienie nabycia przez Instytucję praw do utworów chronionych; opracowywanie danych do umów oraz inicjowanie obiegu umów w systemie informatycznym.
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie muzyczne (preferowane wyższe) potwierdzające dysponowanie kompetencjami zgodnymi z profilem stanowiska;
2) umiejętności organizacyjne, kreatywność i dynamizm w działaniu; umiejętność współpracy z zespołem;
3) doświadczenie w pracy w instytucjach kultury; znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu komunikatywnym;
4) korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4. Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 11 sierpnia 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5. Kluauzula informacyjna RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych:https://www.operakrakowska.pl/rodo