Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: sekretarz
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: sekretarz
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: sekretarz
1.Zakres obowiązków:
prowadzenie obsługi administracyjnej; prowadzenie dziennika podawczego; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich; uruchamianie obiegów, tworzenie, opracowywanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych; prowadzenie kalendarzy; organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych; rejestracja, organizacja i obsługa gości; sporządzanie sprawozdań, raportów, zapotrzebowań; prowadzenie ewidencji.
2.Wymagania od kandydata:
3.Wymagane dokumenty w naborze:
4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 23 września 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5.Klauzule informacyjne:
RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo
prowadzenie obsługi administracyjnej; prowadzenie dziennika podawczego; przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich; uruchamianie obiegów, tworzenie, opracowywanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentów; obsługa poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych; prowadzenie kalendarzy; organizowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych; rejestracja, organizacja i obsługa gości; sporządzanie sprawozdań, raportów, zapotrzebowań; prowadzenie ewidencji.
2.Wymagania od kandydata:
- wykształcenie (preferowane wyższe) potwierdzające kompetencje zgodne z profilem stanowiska;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń obsługi sekretariatu (typu drukarka, skaner);
- umiejętność redagowania korespondencji;
- znajomość podstaw rachunkowości (w zakresie obsługi wprowadzania do systemu dokumentów finansowych);
- samodzielność, komunikatywność, umiejętności organizacyjne oraz współpracy z zespołem;
- znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie; mile widziana znajomość drugiego języka obcego;
- korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Wymagane dokumenty w naborze:
- CV;
- Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: hr@operakrakowska.pl w terminie do dnia 23 września 2024 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5.Klauzule informacyjne:
RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo