Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.
Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.
Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.
1.Zakres obowiązków:
planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza “Master”; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.
2.Wymagania od kandydata:
3.Wymagane dokumenty w naborze:
4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: [email protected] w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5.Klauzule informacyjne:
RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.
planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza “Master”; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.
2.Wymagania od kandydata:
- wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe);
- umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej;
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner;
- korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Wymagane dokumenty w naborze:
- CV;
- Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: [email protected] w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.
5.Klauzule informacyjne:
RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.