Cookies Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Repertuar RepertuarEN

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: koordynator infrastruktury.
1.Zakres obowiązków: 

planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych; realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami; przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych i budowlanych); planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami; opracowywanie dokumentacji oraz rozliczeń wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych; prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej w tym gwarancyjnej związanej z realizowanymi inwestycjami, modernizacjami i remontami (wraz ze zgłaszaniem usterek); prowadzenie dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości; uczestniczenie w odbiorach robót (w tym częściowych oraz końcowych) wraz z kontrolą ich wykonania; zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, przepływu informacji oraz terminów rozliczeń; opracowywanie danych do umów oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych; prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie mediów, inwestycji oraz infrastruktury; monitorowanie systemu kontroli dostępu i systemu klucza “Master”; nadzorowanie eksploatacji drukarek i kserokopiarek (w tym prowadzenie ewidencji materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń); koordynowanie realizacji umów zewnętrznych z operatorami telekomunikacyjnymi i administrowanie telefonami komórkowymi (w tym rozliczanie, analiza, dobór taryf, optymalizacja rozwiązań, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji); dokonywanie kontroli liczników wody i energii elektrycznej.

2.Wymagania od kandydata:
  1. wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe);
  2. umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej;  
  3. doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji;
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym oprogramowania biurowego w pracy grupowej) i urządzeń typu: drukarka, skaner;
  5. korzystanie z pełni praw publicznych.

3.Wymagane dokumenty w naborze:
  1. CV;
  2. Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
  4. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

4.Udział w naborze: wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: [email protected] w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.

Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.

5.Klauzule informacyjne:

RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.