Cookies Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Repertuar RepertuarEN

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: zastępca dyrektora ds. sprzedaży.

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: zastępca dyrektora ds. sprzedaży.

Opera Krakowska poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: zastępca dyrektora ds. sprzedaży.
1. Zakres obowiązków: 
opracowywanie planów działań sprzedażowych (w szczególności planów: sprzedaży, pozyskiwania klientów, pozyskiwania środków finansowych, polityki cenowej) oraz ich realizacja z uwzględnieniem maksymalizacji efektów; pozyskiwanie środków finansowych, prowadzenie aktywnej sprzedaży, w tym obsługi klientów, kas biletowych, obsługa procesu reklamacji; pozyskiwanie klientów i zleceń do organizowania wydarzeń w siedzibie Opery i korzystania z najmu okazjonalnego; zapewnienie organizacji i obsługi administracyjnej wydarzeń, budowanie bazy klientów; prowadzenie sprzedaży spektakli i projektów Opery; obsługa widza; pozyskiwanie i rozliczanie dotacji; planowanie, organizowanie i prowadzenie postępowań Pionu realizowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych; wykonywanie obowiązków kierownika określonych w regulaminie organizacyjnym.

2. Wymagania od kandydata:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane w dziedzinie zarządzania, marketingu lub sprzedaży);
  2. minimum 5-letnie udokumentowane doświadczenie menedżerskie w dziale sprzedaży;
  3. doświadczenie w negocjacjach i zarządzaniu poprzez cele;
  4. znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  5. korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK;
  7. prawo jazdy kat. B.

3.Wymagane dokumenty w naborze:

  1. List motywacyjny, CV;
  2. Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
  3. Projekt koncepcji obejmujący obszar:
    1. pozyskiwania przychodów (z prognozowanymi przychodami);
    2. organizacji pracy Pionu Sprzedaży (w zgodności z obowiązującą strukturą organizacyjną) z prognozowanymi kosztami jej działania (w tym osobowymi);
  4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”;
  5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.

4.Udział w naborze:
wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: [email protected] w terminie do dnia 12 marca 2025 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.

Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych oraz świadectw pracy.

5.Klauzule informacyjne:
  1. RODO o sposobie przetwarzania danych osobowych: https://www.operakrakowska.pl/rodo;
  2. Procedura zgłoszeń wewnętrznych jest publikowana na BIP Opery w zakładce “procedury”.