Opera Krakowska zatrudni koordynatora infrastruktury
Opera Krakowska zatrudni koordynatora infrastruktury
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: koordynator infrastruktury.
1. Zakres obowiązków:
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe techniczne);
2) umiejętność czytaniem rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej;
3) posługiwanie się programami biurowymi typu MS Office;
4) doświadczenie: w administrowaniu nieruchomością lub w obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 28 czerwca 2023 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.
- planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych;
- realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami;
- przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych, budowlanych);
- planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami;
- opracowywanie dokumentacji oraz rozliczanie wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych;
- prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej, dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości;
- uczestniczenie w odbiorach (w tym częściowych oraz końcowych) robót wraz z kontrolą ich wykonania;
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, terminowego rozliczenia oraz prawidłowego przepływu informacji;
- opracowywanie projektów umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją umów zawartych;
- prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie inwestycji i infrastruktury.
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe techniczne);
2) umiejętność czytaniem rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej;
3) posługiwanie się programami biurowymi typu MS Office;
4) doświadczenie: w administrowaniu nieruchomością lub w obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 28 czerwca 2023 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.