Cookies Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Repertuar RepertuarEN

Opera Krakowska zatrudni koordynatora infrastruktury

Opera Krakowska zatrudni koordynatora infrastruktury

Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: koordynator infrastruktury.
1. Zakres obowiązków:

  • planowanie, organizowanie i obsługa procesów inwestycyjnych, modernizacyjnych, remontowych, konserwacyjnych;
  • realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami;
  • przygotowywanie postępowań (zamówień i zapytań ofertowych) oraz realizacja postępowań dotyczących usług oraz prac (w tym remontowych, budowlanych);
  • planowanie i nadzorowanie przeglądów (w tym okresowych oraz gwarancyjnych) związanych z eksploatacją obiektów i instalacjami oraz realizowanymi inwestycjami;
  • opracowywanie dokumentacji oraz rozliczanie wniosków o dofinansowanie prac remontowych oraz modernizacyjnych;
  • prowadzenie dokumentacji inwestycyjnej, dokumentacji obiektu oraz sprawozdawczości;
  • uczestniczenie w odbiorach (w tym częściowych oraz końcowych) robót wraz z kontrolą ich wykonania;
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, terminowego rozliczenia oraz prawidłowego przepływu informacji;
  • opracowywanie projektów umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją umów zawartych;
  • prowadzenie i koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie inwestycji i infrastruktury.

2. Wymagania od kandydata:

1)     wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe techniczne);
2)     umiejętność czytaniem rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej;
3)     posługiwanie się programami biurowymi typu MS Office;
4)     doświadczenie: w administrowaniu nieruchomością lub w obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji;
5)     korzystanie z pełni praw publicznych;
6)     potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.

3. Wymagane dokumenty w naborze:

1)     CV;
2)     Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3)     Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4)     Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5)     Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.

4. Udział w naborze:

Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 28 czerwca 2023 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.

Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.

Klauzula informacyjna: