Opera Krakowska zatrudni koordynatora sprzedaży
Opera Krakowska zatrudni koordynatora sprzedaży
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko koordynatora sprzedaży.
1. Nabór prowadzony jest w formule otwartej.
2. Nabór prowadzony będzie do dnia 18 kwietnia 2023 roku do godz: 12:00.
3. Wymagania stanowiskowe:
Stanowisko: koordynator sprzedaży;
Wymiar: 1/2 do 1/1 etatu;
Zakres obowiązków:
Nabór - wymagania obowiązkowe:
Nabór - wymagania fakultatywne, preferowane:
4. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (bez potrzeby składania odręcznych podpisów):
(nieedytowalnej, np. w pdf) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 18 kwietnia 2023 rokudo godz. 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.
2. Nabór prowadzony będzie do dnia 18 kwietnia 2023 roku do godz: 12:00.
3. Wymagania stanowiskowe:
Stanowisko: koordynator sprzedaży;
Wymiar: 1/2 do 1/1 etatu;
Zakres obowiązków:
- Realizowanie planów sprzedażowych; sprzedaż spektakli i projektów Opery;
- Sprzedaż powierzchni na organizację wydarzeń (najem w siedzibie Opery);
- Pozyskiwanie zleceń na organizowanie wydarzeń w siedzibie Opery;
- Prowadzenie obsługi klientów, w tym prowadzenie obsługi procesu reklamacji;
- Pełnienie dyżurów podczas wydarzeń;
- Obsługa widza;
- Zapewnienie organizacji i obsługi administracyjnej wydarzeń;
- Budowanie bazy klientów;
- Pozyskiwanie i rozliczanie dotacji;
- Prowadzenie obsługi graficznej,
- Prowadzenie działań wspierających sprzedaż w internecie, w tym w mediach społecznościowych;
- Obsługa stron internetowych;
- Przygotowywanie i realizowanie projektów edukacyjnych;
- Prowadzenie dokumentacji, w tym sprawozdawczości.
Nabór - wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe magisterskie;
- Minimum pięć lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego w sprzedaży lub marketingu;
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- Korzystanie z pełni praw publicznych;
- Potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
Nabór - wymagania fakultatywne, preferowane:
- Doświadczenie nabyte w pracy lub współpracy z instytucjami z sektora kultury;
- Znajomość organizacji pracy instytucji kultury;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych;
- Znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządowych instytucji kultury.
4. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie elektronicznej (bez potrzeby składania odręcznych podpisów):
- CV;
- Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
(nieedytowalnej, np. w pdf) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 18 kwietnia 2023 rokudo godz. 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
6. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.