Opera Krakowska zatrudni zastępcę dyrektora ds. sprzedaży / Nabór zamknięty
Opera Krakowska zatrudni zastępcę dyrektora ds. sprzedaży / Nabór zamknięty
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko zastępcy dyrektora ds. sprzedaży.
1. Zakres obowiązków:
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie wyższe magisterskie;
2) minimum pięć lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu sprzedażą (preferowany “przemysł wolnego czasu”) w tym w nadzorowaniu budżetów i kierowaniem zespołem;
3) dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Projekt koncepcji pozyskiwania przychodów (z prognozowanymi przychodami), organizacji pracy Pionu Sprzedaży (w zgodności z obowiązującą strukturą organizacyjną) z prognozowanymi kosztami jej utrzymania (w tym osobowymi);
4) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
5) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 28 czerwca 2023rokudo godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.
- opracowywanie planów działań sprzedażowych (w szczególności planów: sprzedaży, pozyskiwania klientów, pozyskiwania środków finansowych, polityki cenowej) oraz ich realizacja z uwzględnieniem maksymalizacji efektów;
- pozyskiwanie środków finansowych, prowadzenie aktywnej sprzedaży, w tym obsługi klientów, kas biletowych, obsługa procesu reklamacji;
- pozyskiwanie klientów i zleceń do organizowania wydarzeń w siedzibie Opery i korzystania z najmu okazjonalnego;
- zapewnienie organizacji i obsługi administracyjnej wydarzeń, budowanie bazy klientów;
- prowadzenie sprzedaży spektakli i projektów Opery;
- obsługa widza;
- pozyskiwanie i rozliczanie dotacji; planowanie, organizowanie i prowadzenie postępowań Pionu realizowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych we współpracy z Sekcją PZP i Sekcją Prawną;
- wykonywanie obowiązków kierownika określonych w regulaminie organizacyjnym.
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie wyższe magisterskie;
2) minimum pięć lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego w zarządzaniu sprzedażą (preferowany “przemysł wolnego czasu”) w tym w nadzorowaniu budżetów i kierowaniem zespołem;
3) dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Projekt koncepcji pozyskiwania przychodów (z prognozowanymi przychodami), organizacji pracy Pionu Sprzedaży (w zgodności z obowiązującą strukturą organizacyjną) z prognozowanymi kosztami jej utrzymania (w tym osobowymi);
4) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
5) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 28 czerwca 2023rokudo godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.