Opera Krakowska zatrudni zastępcę dyrektora ds. technicznych / Nabór zamknięty
Opera Krakowska zatrudni zastępcę dyrektora ds. technicznych / Nabór zamknięty
Opera Krakowska poszukuje kandydata do pracy na stanowisko: zastępcy dyrektora ds. technicznych.
1. Zakres obowiązków:
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane techniczne lub pokrewne);
2) doświadczenie zawodowe: minimum 10 letni staż pracy, w tym pięć lat na stanowiskach kierowniczych (w tym w nadzorowaniu budżetów i kierowaniem zespołem);
3) doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub w obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w tym w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji; umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej; doświadczenie w stosowaniu PZP;
4) znajomość języka angielskiego;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 3 lipca 2023 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.
- utrzymywanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości, wyposażenia i ruchomości należących do majątku Opery lub będących w jej użytkowaniu;
- wykonywanie zadań administratora budynków i lokali;
- zapewnienie obsługi technicznej w zakresie produkcji i eksploatacji realizowanych projektów i wydarzeń artystycznych;
- prowadzenie gospodarki magazynowej i zaopatrzenia, gospodarki składnikami majątkowymi, w tym środkami technicznymi;
- planowanie i organizowanie działalności inwestycyjnej oraz rozwoju technologicznego Opery;
- zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego;
- planowanie, organizowanie i prowadzenie postępowań Pionu realizowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych we współpracy z Sekcją PZP i Sekcją Prawną;
- wykonywanie obowiązków kierownika określonych w regulaminie organizacyjnym.
2. Wymagania od kandydata:
1) wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane techniczne lub pokrewne);
2) doświadczenie zawodowe: minimum 10 letni staż pracy, w tym pięć lat na stanowiskach kierowniczych (w tym w nadzorowaniu budżetów i kierowaniem zespołem);
3) doświadczenie w administrowaniu nieruchomością lub w obsłudze procesów inwestycyjnych / remontowych; w tym w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji; umiejętność czytania rysunków technicznych oraz dokumentacji projektowej; doświadczenie w stosowaniu PZP;
4) znajomość języka angielskiego;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) potwierdzenie niefigurowania w kartotece karnej KRK.
3. Wymagane dokumenty w naborze:
1) CV;
2) Informacja w formie opisowej potwierdzająca spełnienie wymagań;
3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych wykraczających poza zakres art. 221 §1 i §4 Kodeksu Pracy (w tym danych szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO), które zamieściłem w dokumentach aplikacyjnych i załącznikach przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, którym proces rekrutacji. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO. Wyrażam zgodę na wysyłanie informacji pocztą elektroniczną do celów związanych z rekrutacją”.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
5) Oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie Ministerstwa Sprawiedliwości o niefigurowaniu w kartotece karnej KRK.
4. Udział w naborze:
Wymagane dokumenty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej (nieedytowalnej, np. w pdf, bez potrzeby składania odręcznych podpisów) na mail: sekretariat@opera.krakow.pl w terminie do dnia 3 lipca 2023 roku do godz: 12:00. Dokumenty złożone w innej formie lub po terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do 2 etapu naboru. Na tym etapie będzie wymagane posiadanie dokumentów, takich jak: dyplom ukończenia studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz świadectw pracy.